W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zadania Zarządu

XML

Treść

Zarząd Cmentarzy Komunalnych

z siedzibą we Wrocławiu przy pl. Strzeleckim 19/21 we Wrocławiu, został utworzony z dniem 1 stycznia 1992 r. na podstawie uchwały XXXIV/216/91 Rady Miasta Wrocławia z dnia 13 grudnia 1991r. w sprawie utworzenia zakładu budżetowego pod nazwą Zarząd Cmentarzy Komunalnych.

Tworzenie Zarządu rozpoczęło się z dniem 1 lutego 1992 r., natomiast z dniem 1 maja 1992 r. przejęto zarządzanie cmentarzami komunalnymi od byłego Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych.

DO PODSTAWOWYCH ZADAŃ ZARZĄDU NALEŻY:

prowadzenie ewidencji osób pochowanych na cmentarzach komunalnych
załatwianie pochówków (wyznaczanie miejsc pod pochówki)
właściwe zagospodarowanie i eksploatacja pól grzebalnych
należyte utrzymanie zarządzanych cmentarzy pod względem czystości i porządku
utrzymanie w należytym stanie technicznym budynków i budowli
wydzierżawianie pomieszczeń handlowo – usługowych zlokalizowanych na cmentarzach różnym podmiotom gospodarczym
wykonywanie usługi w zakresie spopielania zwłok
realizacja zadania zleconego w zakresie utrzymania cmentarzy i kwater wojennych.
Powyższe zadania są realizowane przez 43 osoby zatrudnione w Zarządzie.