Zadania Zarządu
XMLTreść
Zarząd Cmentarzy Komunalnych
z siedzibą we Wrocławiu przy pl. Strzeleckim 19/21 we Wrocławiu, został utworzony z dniem 1 stycznia 1992 r. na podstawie uchwały XXXIV/216/91 Rady Miasta Wrocławia z dnia 13 grudnia 1991r. w sprawie utworzenia zakładu budżetowego pod nazwą Zarząd Cmentarzy Komunalnych.
Tworzenie Zarządu rozpoczęło się z dniem 1 lutego 1992 r., natomiast z dniem 1 maja 1992 r. przejęto zarządzanie cmentarzami komunalnymi od byłego Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych.
DO PODSTAWOWYCH ZADAŃ ZARZĄDU NALEŻY:
prowadzenie ewidencji osób pochowanych na cmentarzach komunalnych
załatwianie pochówków (wyznaczanie miejsc pod pochówki)
właściwe zagospodarowanie i eksploatacja pól grzebalnych
należyte utrzymanie zarządzanych cmentarzy pod względem czystości i porządku
utrzymanie w należytym stanie technicznym budynków i budowli
wydzierżawianie pomieszczeń handlowo – usługowych zlokalizowanych na cmentarzach różnym podmiotom gospodarczym
wykonywanie usługi w zakresie spopielania zwłok
realizacja zadania zleconego w zakresie utrzymania cmentarzy i kwater wojennych.
Powyższe zadania są realizowane przez 43 osoby zatrudnione w Zarządzie.